• Časopis
  • Knjige
  • Video
  • Tekstovi
    • Ahlak
    • Vjera i život
    • Akaid
    • Tema Broja
    • Riječnik Kur’ana
    • Duhovni odgoj u Islamu
    • Odgoj djece
    • Hadis
    • Brak
    • Zdravlje
    • Tefsir
    • Govor stanja
    • Klasici tesavvufa
    • Riznica mudrosti
    • Sohbet
    • Savjeti
    • Mudrost
    • Latice ružičnjaka
    • Kolumna
  • Vaktija
  • Kontakt
Semerkand
  • Časopis
  • Knjige
  • Video
  • Tekstovi
    • Ahlak
    • Vjera i život
    • Akaid
    • Tema Broja
    • Riječnik Kur’ana
    • Duhovni odgoj u Islamu
    • Odgoj djece
    • Hadis
    • Brak
    • Zdravlje
    • Tefsir
    • Govor stanja
    • Klasici tesavvufa
    • Riznica mudrosti
    • Sohbet
    • Savjeti
    • Mudrost
    • Latice ružičnjaka
    • Kolumna
  • Vaktija
  • Kontakt
Nema rezultata
Pregledaj sve rezultate
Semerkand
  • Časopis
  • Knjige
  • Video
  • Tekstovi
    • Ahlak
    • Vjera i život
    • Akaid
    • Tema Broja
    • Riječnik Kur’ana
    • Duhovni odgoj u Islamu
    • Odgoj djece
    • Hadis
    • Brak
    • Zdravlje
    • Tefsir
    • Govor stanja
    • Klasici tesavvufa
    • Riznica mudrosti
    • Sohbet
    • Savjeti
    • Mudrost
    • Latice ružičnjaka
    • Kolumna
  • Vaktija
  • Kontakt
Nema rezultata
Pregledaj sve rezultate
Semerkand
Nema rezultata
Pregledaj sve rezultate

Brak znači dvoje

21. Aprila 2013.
in Nekategorisano
0 0
0
Home Nekategorisano

SRETNA PORODICA

Osoba koja stupa u brak isključivo radi svog nefsa, a ne radi Allahovog zadovoljstva, uvijek će misliti samo na svoje želje i potrebe. Takav neko će biti daleko od toga da probleme i nesuglasice koje živi sa partnerom razmotri kao svoju grešku. Neće znati da riješi ni najmanji nesporazum, jer on za drugu stranu nema ni razumijevanja ni tolerancije. Zbog svoje egoističnosti on uopće ne može da razmišlja o drugoj strani. Ovakva bolest može da bude i kod muškarca i kod žene.

Činjenica je da brak znači dvije osobe, ne jedna. Samim tim nije uredu da samo jedno bude zadovoljno; sreća i zadovoljstvo treba da budu obostrani. Ako jedan od partnera želi da se uvijek sluša njegova riječ te da se uvijek u prvom redu ispunjavaju njegove želje, u tom braku nema mnogo hajra. Tu ili vlada razdor ili “mir” u kojem je jedno potlačeno.

Idealan pogled, odnosno poimanje jeste da čovjek brak doživljava kao sredstvo koje će i njega i porodicu približiti Allahu, dž.š. Samo na taj način se može postići potpuna sreća i spokoj u porodici. Onaj ko ima za cilj Allahovo zadovoljstvo nastojat će da i partnera učini sretnim. Također, takva osoba će paziti na prava svih članova porodice, imajući u vidu da se potpuna sreća postiže sa srećom porodice. Djeca koja se odgoje u takvom okruženju prirodno će usvojiti takav ahlak. Ljubav, poštovanje, iskrenost, ljubaznost i razumijevanje koji vladaju među roditeljima neminovno će se preslikati i na ličnost djeteta.

Dova koja se spominje u časnom Kur’anu: “Gospodaru naš! Podari nam u ženama našim i djeci našoj radost i učini da se čestiti na nas ugledaju!” (Furkan, 74) ustvari sažeto govori ono što želimo reći.

…više pročitajte u časopisu Semerkand br. 44 …

 

Oznake: brakBrak znači dvojemuž i ženaSemerkand br. 44
ShareTweet

Slični tekstovi

TEOBA – AHLAK BOŽIJIH POSLANIKA a.s.
Nekategorisano

TEOBA – AHLAK BOŽIJIH POSLANIKA a.s.

Bolest nevoljenja
Nekategorisano

Bolest nevoljenja

Kako djeca vide sebe i druge
Nekategorisano

Kako djeca vide sebe i druge

Sreća je u džematu, a ne u samoći
Nekategorisano

Sreća je u džematu, a ne u samoći

Tesavuf u današnjem vremenu
Nekategorisano

Tesavuf u današnjem vremenu

Posljedice koje razvod ostavlja na djecu
Nekategorisano

Posljedice koje razvod ostavlja na djecu

Sljedeći post
Topkapi palača

Topkapi palača

Please login to join discussion
Nema rezultata
Pregledaj sve rezultate

Zadnje objavljeno

  • Previše zadaće udaljava dijete od škole
  • Koji je Vaš nijet u braku?
  • Dijete koje štete zdravlju
  • Sve što udaljava od Gospodara je haram
  • Moć i ugled
  • Mudžaheda
  • Govori dobro ili šuti
  • Allahovo najveće ime
  • Ramazan i post
  • Br. 148 Post je štit
  • Tragom milosti
  • Vrijednost i slojevi ummeta
  • Časopis
  • Knjige
  • Video
  • Tekstovi
    • Ahlak
    • Vjera i život
    • Akaid
    • Tema Broja
    • Riječnik Kur’ana
    • Duhovni odgoj u Islamu
    • Odgoj djece
    • Hadis
    • Brak
    • Zdravlje
    • Tefsir
    • Govor stanja
    • Klasici tesavvufa
    • Riznica mudrosti
    • Sohbet
    • Savjeti
    • Mudrost
    • Latice ružičnjaka
    • Kolumna
  • Vaktija
  • Kontakt
Semerkand.ba

KONTAKT

Viber

Facebook Messenger

Kontakt forma

 

Najčitanije

Ko su šehidi? Šta je mekam šehadeta?

Jetimi – emanet od Allaha, dž.š., i Poslanika, s.a.v.s.

Pretplata i kupovina časopisa

Svako živo biće će smrt okusiti

Duhovni odgoj u islamu

Šta je ihsan?

Šta je tesavvuf?

Čuvanje Časnog Kur’ana

Oni koji čine dobra djela

Najnovije

Previše zadaće udaljava dijete od škole

Koji je Vaš nijet u braku?

Dijete koje štete zdravlju

Sve što udaljava od Gospodara je haram

Moć i ugled

Mudžaheda

Govori dobro ili šuti

Allahovo najveće ime

Ramazan i post

Iz knjige Duhovni odgoj u islamu

Šta je ihsan?

Šta je tesavvuf?

Tri temelja vjere: Iman, Islam i Ihsan

Vjerovanje u Allaha dž.š. i Njegove sifate

Šta je tarikat i mešreb?

Kako postići stepen ihsana?

Bejat – uvod, svrha, historijat, dokazi

Osnovna akaidska usmjerenja Ehli-sunneta

Šta je Islam?

© 2020 Semerkand

Nema rezultata
Pregledaj sve rezultate
  • Časopis
  • Knjige
  • Video
  • Tekstovi
    • Ahlak
    • Vjera i život
    • Akaid
    • Tema Broja
    • Riječnik Kur’ana
    • Duhovni odgoj u Islamu
    • Odgoj djece
    • Hadis
    • Brak
    • Zdravlje
    • Tefsir
    • Govor stanja
    • Klasici tesavvufa
    • Riznica mudrosti
    • Sohbet
    • Savjeti
    • Mudrost
    • Latice ružičnjaka
    • Kolumna
  • Vaktija
  • Kontakt

© 2020 Semerkand

Login to your account below

Forgotten Password?

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In