• Časopis
  • Knjige
  • Video
  • Tekstovi
    • Ahlak
    • Vjera i život
    • Akaid
    • Tema Broja
    • Riječnik Kur'ana
    • Duhovni odgoj u Islamu
    • Odgoj djece
    • Hadis
    • Brak
    • Zdravlje
    • Tefsir
    • Govor stanja
    • Klasici tesavvufa
    • Riznica mudrosti
    • Sohbet
    • Savjeti
    • Mudrost
    • Latice ružičnjaka
    • Kolumna
  • Vaktija
  • Kontakt
Semerkand
  • Časopis
  • Knjige
  • Video
  • Tekstovi
    • Ahlak
    • Vjera i život
    • Akaid
    • Tema Broja
    • Riječnik Kur'ana
    • Duhovni odgoj u Islamu
    • Odgoj djece
    • Hadis
    • Brak
    • Zdravlje
    • Tefsir
    • Govor stanja
    • Klasici tesavvufa
    • Riznica mudrosti
    • Sohbet
    • Savjeti
    • Mudrost
    • Latice ružičnjaka
    • Kolumna
  • Vaktija
  • Kontakt
Nema rezultata
Pregledaj sve rezultate
Semerkand
  • Časopis
  • Knjige
  • Video
  • Tekstovi
    • Ahlak
    • Vjera i život
    • Akaid
    • Tema Broja
    • Riječnik Kur'ana
    • Duhovni odgoj u Islamu
    • Odgoj djece
    • Hadis
    • Brak
    • Zdravlje
    • Tefsir
    • Govor stanja
    • Klasici tesavvufa
    • Riznica mudrosti
    • Sohbet
    • Savjeti
    • Mudrost
    • Latice ružičnjaka
    • Kolumna
  • Vaktija
  • Kontakt
Nema rezultata
Pregledaj sve rezultate
Semerkand
Nema rezultata
Pregledaj sve rezultate

Kako djeca vide sebe i druge

8. Marta 2016.
in Nekategorisano
0 0
0
Home Nekategorisano

Suada Srabović | ODGOJ DJECE

Ne postoje „loša djeca“

Posmatrajući djecu vrlo lahko možemo zaključiti kakvi su im roditelji, koliko vremana provode zajedno i koliko kvalitetno. To je jasno zbog toga što su djetetu prvi uzor u izgradnji ličnosti njegovi roditelji. No dolaskom u školu učiteljica i djeca postaju vrlo važne osobe u životu djeteta. Odgajatelji bi trebali poticati stvaranje pozitivne slike o sebi u svakom djetetu, kako bi ono izraslo u pozitvnu osobu. Važno je kakvi se komentari upućuju djeci, kakvu snagu imaju. Učenici u periodu do adolescencije sliku o sebi stvaraju na osnovu uspjeha ili neuspjeha. Stoga je važno da djeca što ranije dožive uspjeh, jer to predstavlja važan preduvjet
njihovog zdravog psihičkog razvitka. Manjak samopoštovanja prouzrokuje okolina, roditelji, rodbina, učitelji, vršnjaci, jer postavljaju mnogo ograničenja. U protivnom ako ne bi činili što treba bili bi kažnjeni i to prijetnjom uskraćivanja ljubavi. Na taj način bi ih okarakterisali „lošim“ili učinili da se tako osjećaju. Loša djeca su loša jer su ih drugi uspjeli uvjeriti da su loša. Molim vas nikad djetetu za neku neposlušnost nemojte reći „ sad te ne volim“, nemojte im pružati samo „uvjetovanu ljubav“, nego svu ljubav ovog svijeta!

… više pročitajte u časopisu Semerkand br. 85 …

Oznake: djecaodgojodnos djece i roditeljSemerkand br 85
ShareTweet

Slični tekstovi

TEOBA – AHLAK BOŽIJIH POSLANIKA a.s.
Nekategorisano

TEOBA – AHLAK BOŽIJIH POSLANIKA a.s.

Bolest nevoljenja
Nekategorisano

Bolest nevoljenja

Sreća je u džematu, a ne u samoći
Nekategorisano

Sreća je u džematu, a ne u samoći

Tesavuf u današnjem vremenu
Nekategorisano

Tesavuf u današnjem vremenu

Posljedice koje razvod ostavlja na djecu
Nekategorisano

Posljedice koje razvod ostavlja na djecu

Br. 51 – Hiljadu i jedna kap
Nekategorisano

Br. 68 – Hiljadu i jedna kap

Sljedeći post
Br. 85 – Sohbet

Br. 85 – Sohbet

Please login to join discussion
CREATOR: gd-jpeg v1.0 (using IJG JPEG v80), quality = 82
Nema rezultata
Pregledaj sve rezultate

Zadnje objavljeno

  • Br. 197 Dova – razgovor srca s Gospodarom
  • Br. 193 Naše srce – naš istinski dom
  • Br. 192 Ono što pričamo, pišemo i dijelimo
  • Br. 191 Pogrešno shvatani pojmovi
  • Br. 190 Kada će ovo poniženje završiti
  • Br. 189 Dobar i loš primjer
  • El-Minhadžu ‘s-seni Adabi šejha sejjida Abdulhakima el-Husejnija
  • Br. 188 Čednost i stid
  • Br. 187 Akšemseddin – Duhovni osvajač Istanbula
  • Br. 186 Uzvišenom Allahu se pokoravamo
  • Br. 185 Zulum
  • Br. 184 Uspomene i sjećanja Gavs-i Sanija, kaddesallahu sirrehu
  • Časopis
  • Knjige
  • Video
  • Tekstovi
    • Ahlak
    • Vjera i život
    • Akaid
    • Tema Broja
    • Riječnik Kur'ana
    • Duhovni odgoj u Islamu
    • Odgoj djece
    • Hadis
    • Brak
    • Zdravlje
    • Tefsir
    • Govor stanja
    • Klasici tesavvufa
    • Riznica mudrosti
    • Sohbet
    • Savjeti
    • Mudrost
    • Latice ružičnjaka
    • Kolumna
  • Vaktija
  • Kontakt
Semerkand.ba

KONTAKT

Viber

Facebook Messenger

Kontakt forma

 

Najčitanije

Ko su šehidi? Šta je mekam šehadeta?

Salavat i selam

Svako živo biće će smrt okusiti

Bijeli luk, lijek za 70 bolesti

Šta nam govori sura Fatiha?

Šejh Abdulkadir Gejlani, k.s., i kadirijski put

Jetimi – emanet od Allaha, dž.š., i Poslanika, s.a.v.s.

Br. 197 Dova – razgovor srca s Gospodarom

Posljednja minuta

Najnovije

Br. 197 Dova – razgovor srca s Gospodarom

Br. 193 Naše srce – naš istinski dom

Br. 192 Ono što pričamo, pišemo i dijelimo

Br. 191 Pogrešno shvatani pojmovi

Br. 190 Kada će ovo poniženje završiti

Br. 189 Dobar i loš primjer

El-Minhadžu ‘s-seni Adabi šejha sejjida Abdulhakima el-Husejnija

Br. 188 Čednost i stid

Br. 187 Akšemseddin – Duhovni osvajač Istanbula

Iz knjige Duhovni odgoj u islamu

Šta je ihsan?

Šta je tesavvuf?

Tri temelja vjere: Iman, Islam i Ihsan

Šta je Islam?

Vjerovanje u Allaha dž.š. i Njegove sifate

Šta je tarikat i mešreb?

Kako postići stepen ihsana?

Osnove vjerovanja

Bejat – uvod, svrha, historijat, dokazi

© 2020 Semerkand

Nema rezultata
Pregledaj sve rezultate
  • Časopis
  • Knjige
  • Video
  • Tekstovi
    • Ahlak
    • Vjera i život
    • Akaid
    • Tema Broja
    • Riječnik Kur'ana
    • Duhovni odgoj u Islamu
    • Odgoj djece
    • Hadis
    • Brak
    • Zdravlje
    • Tefsir
    • Govor stanja
    • Klasici tesavvufa
    • Riznica mudrosti
    • Sohbet
    • Savjeti
    • Mudrost
    • Latice ružičnjaka
    • Kolumna
  • Vaktija
  • Kontakt

© 2020 Semerkand

Login to your account below

Forgotten Password?

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In