• Časopis
  • Knjige
  • Video
  • Tekstovi
    • Ahlak
    • Vjera i život
    • Akaid
    • Tema Broja
    • Riječnik Kur'ana
    • Duhovni odgoj u Islamu
    • Odgoj djece
    • Hadis
    • Brak
    • Zdravlje
    • Tefsir
    • Govor stanja
    • Klasici tesavvufa
    • Riznica mudrosti
    • Sohbet
    • Savjeti
    • Mudrost
    • Latice ružičnjaka
    • Kolumna
  • Vaktija
  • Kontakt
Semerkand
  • Časopis
  • Knjige
  • Video
  • Tekstovi
    • Ahlak
    • Vjera i život
    • Akaid
    • Tema Broja
    • Riječnik Kur'ana
    • Duhovni odgoj u Islamu
    • Odgoj djece
    • Hadis
    • Brak
    • Zdravlje
    • Tefsir
    • Govor stanja
    • Klasici tesavvufa
    • Riznica mudrosti
    • Sohbet
    • Savjeti
    • Mudrost
    • Latice ružičnjaka
    • Kolumna
  • Vaktija
  • Kontakt
Nema rezultata
Pregledaj sve rezultate
Semerkand
  • Časopis
  • Knjige
  • Video
  • Tekstovi
    • Ahlak
    • Vjera i život
    • Akaid
    • Tema Broja
    • Riječnik Kur'ana
    • Duhovni odgoj u Islamu
    • Odgoj djece
    • Hadis
    • Brak
    • Zdravlje
    • Tefsir
    • Govor stanja
    • Klasici tesavvufa
    • Riznica mudrosti
    • Sohbet
    • Savjeti
    • Mudrost
    • Latice ružičnjaka
    • Kolumna
  • Vaktija
  • Kontakt
Nema rezultata
Pregledaj sve rezultate
Semerkand
Nema rezultata
Pregledaj sve rezultate

Kraj školske godine ili kraj stresa?

9. Juna 2015.
in Tekstovi
0 0
0
Home Za pročitati Magazin Br 78 Tekstovi

Suada Srabović | ODGOJ DJECE

Ključ uspjeha djece

Kod nas se u posljednje vrijeme odgovor na ovakve dileme pokušao pronaći okrivljujući slabu stimulaciju djece u ranoj dobi. Pa danas vidimo djecu kako već od malih nogu idu na razne kurseve, uporedo s maternjim uče i strane jezike, pohađaju muzičku školu i slično. To s jedne strane jeste dobro, no nije nikakva garancija da će biti dovoljno za postizanje uspjeha djeteta u budućnosti! Razlog tome je što nije dovoljno forsirati samo razvoj intelekta, a zanemariti brigu o emocionalnom životu djeteta. Posljedica ovakvog pristupa ima gomilanje stresa što djetetu dodatno otežava uspjeh. Usvajanje pojmova ne znači nužno i usvajanje stvarnog znanja. Postoji više načina usvajanja pojmova: putem gotovih zaključaka i defiicija učenje napamet, pa do učenja uz pomoć vlastitog misaonog napora, pa znanje stečeno na ovaj način predstavlja «oruđe» koje možemo primijeniti u raznim životnim situacijama.

Ovome treba posvetiti posebnu pažnju, jer smo, nažalost, svjedoci da naša djeca sve više ulažu napor u memorisanju činjenica, a sve manje u razvoj trajne intelektualne radoznalosti i navike za samostalan rad…

… više pročitajte u časopisu Semerkand br. 78 …

Oznake: kraj godineodgoj djeceSemerkand br 78uspjeh u školi
ShareTweet

Slični tekstovi

No Content Available
Sljedeći post
Br. 76 – Sohbet

Br. 78 – Sohbet

Please login to join discussion
CREATOR: gd-jpeg v1.0 (using IJG JPEG v80), quality = 82
Nema rezultata
Pregledaj sve rezultate

Zadnje objavljeno

  • Br. 177 Naš odnos prema životnoj sredini
  • Br. 176 Ogovaranje – bolest jezika
  • Muharrem i ašura
  • Hidžra – put sretnih
  • Veliki hanefijski ilmihal
  • Br. 175 Naređivanje dobra i odvraćanje od zla
  • Br. 174 Promjena / transformacija
  • Od podvojenosti ka jednoći
  • Br. 173 Kad se srca ujedine…
  • Gorko ali ljekovito
  • S kim smo?
  • Kakav ti je namaz, takvo ti je stanje
  • Časopis
  • Knjige
  • Video
  • Tekstovi
    • Ahlak
    • Vjera i život
    • Akaid
    • Tema Broja
    • Riječnik Kur'ana
    • Duhovni odgoj u Islamu
    • Odgoj djece
    • Hadis
    • Brak
    • Zdravlje
    • Tefsir
    • Govor stanja
    • Klasici tesavvufa
    • Riznica mudrosti
    • Sohbet
    • Savjeti
    • Mudrost
    • Latice ružičnjaka
    • Kolumna
  • Vaktija
  • Kontakt
Semerkand.ba

KONTAKT

Viber

Facebook Messenger

Kontakt forma

 

Najčitanije

Ko su šehidi? Šta je mekam šehadeta?

Ko nam je prijatelj?

Svako živo biće će smrt okusiti

Pretplata i kupovina

Jetimi – emanet od Allaha, dž.š., i Poslanika, s.a.v.s.

Salavat i selam

Duhovni odgoj u islamu

Br. 176 Ogovaranje – bolest jezika

Šta nam donosi musafir?

Najnovije

Br. 177 Naš odnos prema životnoj sredini

Br. 176 Ogovaranje – bolest jezika

Muharrem i ašura

Hidžra – put sretnih

Veliki hanefijski ilmihal

Br. 175 Naređivanje dobra i odvraćanje od zla

Br. 174 Promjena / transformacija

Od podvojenosti ka jednoći

Br. 173 Kad se srca ujedine…

Iz knjige Duhovni odgoj u islamu

Šta je ihsan?

Šta je tesavvuf?

Tri temelja vjere: Iman, Islam i Ihsan

Šta je tarikat i mešreb?

Vjerovanje u Allaha dž.š. i Njegove sifate

Kako postići stepen ihsana?

Šta je Islam?

Bejat – uvod, svrha, historijat, dokazi

Osnove vjerovanja

© 2020 Semerkand

Nema rezultata
Pregledaj sve rezultate
  • Časopis
  • Knjige
  • Video
  • Tekstovi
    • Ahlak
    • Vjera i život
    • Akaid
    • Tema Broja
    • Riječnik Kur'ana
    • Duhovni odgoj u Islamu
    • Odgoj djece
    • Hadis
    • Brak
    • Zdravlje
    • Tefsir
    • Govor stanja
    • Klasici tesavvufa
    • Riznica mudrosti
    • Sohbet
    • Savjeti
    • Mudrost
    • Latice ružičnjaka
    • Kolumna
  • Vaktija
  • Kontakt

© 2020 Semerkand

Login to your account below

Forgotten Password?

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In